30 godina sa Vama
  • NOVOSTI I NOVITETI
      • Back
      • Posebna ponuda
      • Novosti
      • Noviteti u ponudi
  • O NAMA
      • Back
      • REFERENCE
          • Back
          • Galerija slika
      • NAGRADE I PRIZNANJA
      • PRODAJNA MJESTA
      • IZVOĐENJE RADOVA
      • FENG SHUI
  • PROIZVODNI PROGRAMI
      • Back
      • EKODEKORACIJE za unutarnje uređenje
      • EKODEKORACIJE za vanjsko uređenje fasade
      • EKOBOJE za unutarnje uređenje
      • EKOBOJE za vanjsko uređenje fasade
      • EKOBOJE boje za drvo i metale
      • OIKOS RJEŠENJA
          • Back
          • BOJE ZA OSLIKAVANJE
  • OSTALI PROGRAMI
      • Back
      • DEKORACIJA PODOVA
      • UKRASNI PROFILI I DEKORACIJE
      • SPECIJALNI PROGRAMI
          • Back
          • AKRILNE BOJE ZA POGONE I ZDRAVSTVENE USTANOVE
          • SILOKSAN BOJE I ŽBUKE ZA VANJSKO UREĐENJE
      • SANACIJA, RESTAURACIJA, OBNOVA
          • Back
          • PROIZVODI ZA RESTAURIRANJE
          • SANACIJA I ZAŠTITA
          • ZAŠTITA ČOVJEKA I OKOLIŠA
          • VAPNO I POVJESNI CENTRI
  • KONTAKT

OPĆENITO

Peer-categories: uređenje prostora   ZAŠTITA ČOVJEKA I OKOLIŠA   SANACIJA I ZAŠTITA   EKOLOŠKE BOJE I DEKORACIJE   Ekološke dekoracije za unutarnje zidove   Ekološke dekoracije za vanjske fasade   Akrilne boje za unutarnje uređenje   Akrilne boje za vanjsko uređenje fasade   NOVALIS LINE ekološke boje za drvo i metale   Noviteti u ponudi   Novosti   POSEBNA PONUDA   OPĆENITO   Dodatno   Mediacommerce   Sanacija, Restauracija, Obnova   Specijalni programi
Rezultati 1 - 9 od 9
  • Napomene i korisni savjeti

    Title
    Napomene i korisni savjeti

    Nova linija proizvoda za sanaciju gljivica i algi...kliknite za vidjeti PDF

    Pravila za primjenu OIKOS proizvoda...kliknite za vidjeti PDF

    Posebne napomene i savjeti za primjenu OIKOS proizvoda...kliknite za vidjeti PDF

    Nova linija proizvoda za sanaciju gljivica i algi...kliknite za vidjeti PDF Pravila za primjenu OIKOS proizvoda...kliknite za vidjeti PDF Posebne napomene i savjeti za primjenu OIKOS proizvoda...kliknite za vidjeti PDF

    više informacija...
  • Način i uvjeti prodaje

    Title
    Način i uvjeti prodaje

    1. Robu isporučujemo iz prodajnih centara u Zagrebu i Splitu u roku od 24 sata od ispunjenja ugovorenih uvjeta ili vidljive uplate po predračunu.

    2. Kod narudžbe kupaca van središta prodajnih centara na predračunu zaračunavamo prijevoz ili kupac sam organizira preuzimanje robe.

    3.Roba se može naručiti mailom ili faxom sa kompletnim podacima naručitelja bilo da je firma ili privatna osoba. Usmene narudžbe ne primamo.

    4. Plaćanje se može izvršiti na slijedeći način:

    a) gotovinom ili karticom u prodajnom centru

    b) virmanom, poštanskom uplatnicom ili dostavom podataka sa kartice.

    5. Kupci sa područja susjednih zemalja mogu platiti robu kako slijedi:

    a) kupci iz zemalja EU-a mogu kupiti u našem prodajnom centru uz obračun pdv-a

    b) firme iz zemalja EU-a mogu kupiti uplatom ponude preko deviznog računa bez pdv-a uz mogu
    ćnost dostave robe dogovorenim prijevozom koji plaća kupac ili uz osobno preuzimanje

    6) firme i građani iz zemalja koje nisu članice EU-a mogu kupiti robu u našem prodajnom centru i platiti račun sa pdv-om, kojeg mogu vratiti u svojoj zemlji na bazi ispostavljenog dokumenta TAX FREE uz prethodnu ovjeru izlazne carinarnice.

    d) firme koje nisu članice EU i izvrše deviznu uplatu po predračunu preko banke primaju račun bez pdv-a sa izvoznim carinjenjem uz EUR 1

    7) kompletan asortiman Oikos proizvoda imamo na skladištu za promptnu isporuku.

    Stojimo na raspolaganju za sve dodatne informacije i pojašnjenja.

    media logo mali1

    1. Robu isporučujemo iz prodajnih centara u Zagrebu i Splitu u roku od 24 sata od ispunjenja ugovorenih uvjeta ili vidljive uplate po predračunu. 2. Kod narudžbe kupaca van središta prodajnih centara na predračunu zaračunavamo prijevoz ili kupac sam organizira preuzimanje robe. 3.Roba se može naručiti mailom ili faxom sa kompletnim podacima naručitelja bilo da je firma ili privatna osoba. Usmene ...

    više informacija...
  • PRODAJNA MJESTA

    Title
    PRODAJNA MJESTA
    prodajna-mjesta

            MEDIACOMMERCE d.o.o.  Poslovnica 10090 Zagreb - Jurja Šižgorića 6 

    radno vrijeme: ponedjeljak-petak 8-16 sati 

    radno vrijeme; subota  8 -13 sati  -  nedjeljom zatvoreno

    tel.01-3640204 / 3090224

    mob. 099-3640204

    Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

    MEDIACOMMERCE d.o.o. Poslovnica  21000 Split - Put Svetog Lovre 6 (Žnjan)

    radno vrijeme; ponedjeljak-petak 8-16 sati 

    radno vrijeme: subota 8-13 sati  -  nedjeljom zatvoreno

    tel.021-320257 / 320700

    mob. 091-8969568

    mob. 099-3202570

    Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

     

           DUBROVNIK  -  NA UPIT     

                                          mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

     

    099-3640204

                      099-3202570

     

     H2O DESIGN

    51 410 Opatija  - Ulica Maršala Tita 12.

    tel/fax 051-372348

    mob. 098-9004960

    mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

     

    RESTORER d.o.o.

    52470 Umag - Šćavonija 44e

    tel/fax. 052-743277

    mob.091-5848032

    mail: kOva e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

     

    Color 2000 

    21300 Makarska, Vukovarska 40.

     tel.021-611457, fax.691818

    mob. 099-2226222

    Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

     

    ŠIBENIK  -  ZADAR    -      NA UPIT

    mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

     

    098-255287

     099-3640204 / 0993202570

    MEDIACOMMERCE d.o.o. Poslovnica 10090 Zagreb - Jurja Šižgorića 6 radno vrijeme: ponedjeljak-petak 8-16 sati radno vrijeme; subota 8 -13 sati - nedjeljom zatvoreno tel.01-3640204 / 3090224 mob. 099-36 ...

    više informacija...
  • NAGRADE I PRIZNANJA

    Title
    NAGRADE I PRIZNANJA
    {tab=Priznanja}
    multifund.jpg ultra_saten.jpg zastita_okolisa.jpg zagrebacki_velesajam.jpg

    {tab=Znak zaštite okoliša}
    scan10001.jpg
    scan10002.jpg
    okolis.jpg
    {tab=ISO CERTIFIKAT 9001:2001}
    iso9000_2000.jpg

    više informacija...
  • Posebna ponuda

    Title
    Posebna ponuda

    {tab=Spot cijene}
    POSEBNA PONUDA ZA AKRILNE DISPERZIVNE BOJE

    sa kojima samo u 2 ruke rješavate probleme bojanja

    COPRIMAX BIJELI ( unutarnja boja )

    Pokrivnost: 90 m2 sa kanisterom od 14 lt. ili 6,5 m2 / 2 ruke sa 1 lt

    Cijena: kn 323,40  (uključen PDV)
    Cijena m2: kn 3.55 (uključen PDV)

    SUPERCOLOR BIJELI  ( unutarnja i vanjska boja )

    Pakiranje:   14 lt (21,0 kg)

    Pokrivnost: 130 m2 sa kanisterom od 14 lt. ili 10m2 / 2 ruke sa 1 lit

    Cijena:  kn 679,15  (uključen PDV)

    Cijena m2: kn 4.85   (uključen PDV)

    ZA PONUÐENE PROIZVODE NIJE POTREBNA IMPREGNACIJA UKOLIKO SE NANOSE NA NOVE POVRŠINE ( končanim valjkom). PROIZVODI SU PARAPROPUSNI, VODOODBOJNI I PERIVI. PONUD.A VRIJEDI ZA PAKIRANJA OD 14 lt.
    {tab=Tehnička boja ULTRASATEN}

    ULTRASATEN – antistatički i antibakteriološki proizvod

    Akrilna tehnička boja za unutarnju upotrebu, parapropusna i vodoodbojna:Neotrovan, nezapaljiv, bez mirisa, prijatelj čovjeka i okoliša, atestiran po DIN-ISO i HR normama, te zdravstvenoj ispravnosti.

    Proizvođač: OIKOS-MEDIACOMMERCE

    ultrasaten_zdravstveno_izvj.jpg
    Zdravstveno izvješće o kvaliteti-kliknite za uvećati

    Tehničke kvalitete


    ULTRASATEN je akrilni zidni premaz u vodenoj otopini, mat, satinastog ili sjajnog učinka. Proizvod je samorastezljiv, otporan na abraziju i ogrebotine, te otporan na gljivice. Nanosi se na sve vrste površina (porozne i kompaktne) stim da se koristi odgovarajuća impregnacija (Crilux ili Fundgrap).ULTRASATEN zahvaljujuči svom specijalnom sastavu, omogučava  visoku pokrivnost sa tankim slojem, otpornost na promjenu nijanse, prljavštinu, alkalne proizvode, alkohol i kemijske deterđente. Proizvod visoke kvalitete odgovara normi DIN 53778 S-W-M.

    Način nanošenja

    Očistiti površinu, skidajuči eventualne odvojene dijelove. Kod jako mrvljivih i poroznih površina (žbuka, glet masa itd) prethodno nanijeti akrilnu impregnaciju Crilux, a kod kompaktnih površina (drvo, željezo itd.)  akrilnu impregnaciju Fundgrap. Pričekati 6 sati prije nanošenje boje. Nanijeti dvije ruke ULTRASATENA u razmaku 4 – 6 sati jedna od druge, razrijedivši proizvod sa 20 – 25% mlake vode.Posebne napomene; kod gips karton ploća obavezno pregletati jednu ruku radi ujednačavanja spojeva i smanjenja upojnosti površine, pogotovo kod satinastog i sjajnog učinka.ULTRASATEN se može nanositi kistom, valjkom ili špricom. Proizvod je autorastezljiv i ne ostavlja tragove kista ili valjka na površini. Alat se čisti vodom.

    Tehničke karakteristike: PH:  8,5 ÷ 9

    Sastav: Akrilne smole u vodenoj otopini sa organskim i anorganskim pigmentima i posebnim dodacima za lakše nanošenje i vezivanje.
    Specifična težina:  1,3 Kg/lt
    Temperatura skladištenja:  +3°C ÷ +36°C. Izbjegavati led.
    Rok trajanja: beskonačan ukoliko je pravilno uskladišten.
    Viskozitet:  14.500  CPS Brookfield (RVT 20 r.p.m. at 25°C)
    Reakcija na vatru: Negativna ukoliko je proizvod nanesen na nezapaljivu podlogu,
    Otpornost na pranje: Odgovara normi DIN 53778; otporan na min. 1.000 trljanja.
    Otpornost na trljanje: Odgovara normi DIN 53778; otporan na više od 5.000 trljanja
    Parapropusnost (sd):  Lucido = 1,9 m ; Satinato = 1,7 m ; Mat = 1,2 m
    Boje: Bijela + 570 nijansi iz Oikos kataloga + 1950 nijansi po NCS-u + 85 nijansi po Ral-u
    Proizvodi se u: mat, polusjajnoj i sjajnoj varijanti
    Razrijeđivanje: 20 ¸ 25% mlake vode
    Pokrivnost: 9 - 11 m2/lt dvije ruke
    Nanošenje: Kist, valjak  i šprica (dizna 1,7 mm).
    Temperatura nanošenja: +5°C ÷ +36°C (sa relativnom vlagom manjom od 80%)
    Vrijeme sušenja na dodir: 1 – 1,5 h (temperatura = 20° C sa relativnom vlagom 75%)
    Ukupno vrijeme sušenja za pranje:  4 dana (temperatura = 20° C sa relativnom vlagom75%)
    Impregnacija: Crilux ili Fundgrap by OIKOS ovisno o površini
    Perivost: preko 5.000 pranja ili 10.000 mokrih trljanja, te više od 60.000 udaraca četkom.
    Primjena: bolnice, javne ustanove, škole, restorani, uredi, hoteli, stambene zgrade, stanovanja,...

    Prilog atesti i prateća dokumentacija.
    {tab=Polica osiguranja za fasadne premaze}
    POLICA OSIGURANJA ZA FASADNE  PREMAZE

    UVIJETI RADA I OSIGURANJE  FASADA

    Fasadni premazi, boje i žbuke  izrađeni iz akrilnih sirovina ili siloksan materijala nove generacije, koji idu na sve površine i primaju na sebe sve proizvode, su parapropusni i vodoodbojni perivi proizvodi, otporni na morsku sol, kisele kiše, sunčeve zrake i sve vrste atmosferskih utjecaja.
    Fasade moraju biti suhe i zrele za bojanje, t.j. odležane minimalno 3-4 sedmice, ukoliko je nanesena žbuka debljine par centimetara.
    Prije nanošenja boje, žbuke ili mineralnog premaza, obavezno prethodno nanijeti impregnaciju Neokryll (prozirni) za mrvljive i trošne fasade ili Blankor bijeli odnosno nijansirani za nove fasade, te Decorsil primer pigmentirani za siloksan proizvode.
    Blankor nijansirani se koristi kada se želi dati samo jedna ruka boje umjesto dvije ili kada je struktura krupna i postoji opasnost da se djelomično vidi podloga.
    Uglavnom se koristi Blankor bijeli koji je velike pokrivnosti i ujedno daje izuzetan refleks boji uz znatnu uštedu materijala.
    Kod obrade fasada izuzetno je važno razlučiti vlažnost zraka od vlažnosti fasade, koja se mjeri higrometrom.

    Vlažnost zraka mora biti maksimalno između 70%
    Vlažnost fasade varira za svaki proizvod posebno i to maksimalno;
    15-20% vlage Elastrong, Betoncryll
    20-25% vlage Archital, Decorsyl i Colorfinish
    Fasade nove generacije su zahtjevnije od unutarnjih radova  kao i prethodnih jednostavnijih fasadnih premaza, ali su zato otpornije i dugotrajnije.
    Kod nanošenja obavezno poštivati cikluse sušenja između premaza, koji se produžuju
    ovisno o postotku vlažnosti zraka.
    "Oikos" osigurava fasade obrađene materijalima T.E.L., kod talijanskog osiguravajućeg društva, 

    Postupak: 1. Najavi se rad na fasadi sa željenom obradom, navodeći ime investitora na
                       kojega glasi polica, ime izvođaća, te ukupna vrijednost radova u eurima.

                   2. Fasada se slika u detaljnom i krupnom planu, kako bi se utvrdilo stanje i
                       propisala odgovarajuća primjena materijala, te opiše mjesto i položaj
                       objekta (na moru, u planini, položaj sjever-jug i tome slično).

                   3. Oikos propiše postupak obrade fasade (impregnacija + proizvod) i
                       temperaturne uvijete (rad na temp. između 10 - 35° C).

                    4. Postupak obrade kontroliramo i izdajemo policu osiguranja uz prilog slika
                       završnih radova.
    Garancija u vidu police osiguranja za fasade obrađene Oikos bojama vrijedi 10 godina i pokriva rad sa materijalom.
    Retroaktivnih osiguranja nema.

    Za download obrasca osiguranja kliknite
    doc insurance_application_form

    POSEBNA PONUDA ZA AKRILNE DISPERZIVNE BOJE sa kojima samo u 2 ruke rješavate probleme bojanja COPRIMAX BIJELI ( unutarnja boja ) Pokrivnost: 90 m2 sa kanisterom od 14 lt. ili 6,5 m2 / 2 ruke sa 1 lt ...

    više informacija...
  • Feng Shui boje

    Title
    Feng Shui boje

    BOJA KAO OSNOV ČOVJEKOVA OKRUŽENJA

    Prošetavši kroz magični svijet "OIKOS" dekorativnih boja na bazi vode za interijere i eskterijere , koje principjelno poštuju čovjeka i okolinu i koja nije samo tvornica boja več iznad svega tvornica ideja, čovjek nemože a da se ne upita što je to boja i koju ulogu ona ima u njegovu življenju i opstojanju. Moramo poči od toga da je svo naše okruženje boja, koja nas prati na svakom koraku i koja nam određuje naš bioritam. Mnogi od nas nisu toga svjesni, ali ako pođemo od toga da su sve civilizacije bojama posvečivale posebnu pažnju, jer su boje u stanju probuditi naše emocije ili naše želje, uspomene i strahove, pa čak i mjesta i atmosferu, moraju shvatiti da im moramo posvetiti dužnu pažnju, jer one utječu na naše raspoloženje.

    Prije nego ustvrdimo kako utječu na nas, moramo ih proanalizirati i upoznati. Zapažamo da boje idu od toplih prema hladnim. Tople možemo podijeliti na crvenu, rozu , žutu i narančastu, dok hladne boje možemo podijeliti na zelenu, plavu i ljubičastu. Tri osnovne boje su plava, crvena i žuta iz čijeg presjeka možemo dobiti čitav kromatski niz. Mješanjem osnovnih boja možemo postiči sve kombinacije, napr. narančastu mješanjem crvene i žute, zelenu mješanjem plave i žute, ljubičastu mješanjem crvene i plave, a smeđu mješanjem crvene i zelene.
    Naravno ovisno o omjeru boja koje mješamo dobiti ćemo nijansu smeđe koja daje na crvenu ili zelenu.

    Ovo pravilo vrijedi za sve mješavine.
    Boje imaju svoju temperaturu koja ovisi o žutoj i plavoj boji u mješavini;
    primjera radi ukoliko želimo otopliti zelenu boju dodati ćemo žutu boju, a dobivena nijansa će biti nešto svijetlija ali toplija, a ako je pak želimo ohladiti moramo dodati plavu boju i tako dobiti hladniju nijansu zelene boje.

    Analogno tome ako polazimo od crvene boje, koju želimo otopliti, moramo dodati žutu boju, koja nas postepeno vodi svijetlijoj toplijoj crvenoj boji, a u krajnosti narančastoj boji, ili ako pak želimo ohladiti crvenu boju dodati ćemo plavu boju koja nas u krajnosti vodi ljubičastoj boji.

    S druge strane boja ima sjaj i čistoču u svojoj osnovi, koja se gubi zatamnjenjem ili posvjetljavanjem. Primjera radi ukoliko plavu boju želimo posvijetliti dodajemo bijelu boju, kojom ona dobija svijetliju nijansu, ali gubi svoj sjaj. Ako međutim želimo potamniti plavu boju, dodati ćemo crnu boju, koja će joj dati uprljan i umanjen sjaj.

    Dakle ako na sredinu stavimo čistu boju, s lijeve strane ćemo imati njenu svijetliju, ali blijeđu ugašeniju nijansu, a s desne strane tamniju ali prljaviju nijansu. Ako pođemo od koncepta komplementacije boja vidjet ćemo da su boje koje su suprotne jedna drugoj u kromatskom krugu komplementarne. Tako primjera radi crna i bijela boja su komplementarne, jer se njihovom mješavinom dobiva siva boja. Maksimalni kontrast komplementasrnih boja dobiva se mješavinom plave i žute boje - zelena boja. Nakon što smo se upoznali sa osnovnim karakteristikama boja, prešli bi na slaganje boja i njihov utjecaj na okolinu.

    Napomenuo bih da uglavnom ne postoje lijepa i ružna slaganja boja, zato što svi imamo različite ukuse, ali bih ipak dao poneki savjet. Ne preporučuje se slaganje boja koje imaju isti sjaj, jer tada iako različite boje, kada se između sebe slože vibriraju, kao u slučaju crvene i zelene boje. Analogno tome ne preporučuje se slaganje sličnih boja, koje pripadaju istoj kromatskoj skali i kod kojih ne postoji linija koja ih idealno razdvaja napr. svijetlo zelena i svijetlo plava, zatim svijetlo smeđa i bež boja, osim u slučaju posebnih stilističkih efekata. Ipak postoje neke kombinacije koje se mogu pripisati lošem ukusu, kao napr. kombinacije smeđe i roza boje. U mojoj praksi imao sam slučajeva vrlo smjelih kombinacija , koje uz uvijet da su izvedene sa ukusom mogu biti vrlo ugodne oku.

    Na početku izlaganja spomenuo sam utjecaj boja na čovjekov bioritam, bolje rečeno utjecaj boja na psihološke reakcije i simbolične vrijednosti.

    Ovim bih želio pojasniti te utjecaje sa stanovišta psihologa, koja glase;

    • s žutom bojom se povezuju koncepti radosti, bogatstva i sjaja,
    • s narančastom se povezuju koncepti topline, vaselja i aktivnosti,
    • crveno nas asocira na ljubav sa psihološke strane gledišta, a na opasnost sa simboličke strane gledišta,
    • zelena nam stvara osječaj vedrine, mira i opuštenja, a sa simboličke strane gledišta izražava pojam sigurnosti i prirodnosti,
    • plavoj se uglavnom pripisuje osječaj duhovnosti, prostora, svježine, ali i koncept tehnike pojmova povezanih sa vodom i zrakom,
    • modra u nama pobuđuje melankoniju, ali i ozbiljnost, autoritet i istinitost,
    • ljubičasta, koja je vrlo osobita boja, asocira na misticizam, razmišljanje i tugu
    • crna boja je u mnogim kultirama boja smrti, a sa simboličke strane gledišta na autoritet, službenost, moč i veoma često aristokraciju.
    • bijela asocira na čistoću, djevičanstvo, nevinost, neiskvarenost i higijenu

     

    Nakon što sam dao jedan presjek boja gledan kroz teoriju i psihologiju želio bih ga povezati u cijelinu sa slijedečim izlaganjem vezanim za izbor i slaganje, boja te primjenu u ambijentima; Jedan od problema koji se odnosi na primjenu boja u interejerima je slaganje boja. Izbor boje trebe istaknuti prostoriju i biti u skladu sa sa predmetima koje ćemo u nju locirati

    U večini slučajeva, preporučuje se izbjegavanje živih boja, ako su predmeti u toj prostoriji isto živih boja. Kontrast koji će poštivati ravnotežu boja je uvijek pravilan izbor. Uglavnom je najbolja svijetla podloga, ako su predmeti tamni, da bismo ih istaknuli, dok sdruge strane zidovi intezivnih boja ističu predmete neupadljivih boja. U krajnjoj liniji treba izbječi probleme sa sličnim bojama, dok se naprotiv vrlo dobro slažu boje istih tonova (napr. svijetlo i tamno plava), sobzirom da se njihov izbor koordinira, jer imaju istu kromatsku grupu. Važno je s druge strane poštivati postoječu atmosferu u stanu ili prostoriji koju želimo obraditi, dakle moramo analizirati boju podova, zatvora itd. i napraviti izbor koji će biti u skladu sa ovim pretpostavkama.

    Boje su povezane i sa dimenzijama ambijenta, tj. boja ima sposobnost stvaranja različitih utisaka o ambijentu, ovisno o izboru svijetlih ili tamnih boja. Opće je pravilo da se svijetlim bojama obrađuju male prostorije, zato što svijetla boja prostor vizuelno prikazuje večim. Stropove možemo svijetlim ili tamnim bojama udaljiti ili približiti. Što se tiće zidova, znamo da se uski hodnici obrađuju svijetlim bojama, a u posljednje vrijeme vrlo efektnim dekorativnim papirnatim trakama "OIKOS", koje imaju dugu tradiciju u dekoriranju interijera. Dekorativne trake služe razbijanju jednoličnosti velikih zidova, pretvarajuči im taj nedostatak u prednost, i davajuči im veliku dekorativnu vrijednost.

    Znamo da izbor boja nije univerzalan, već ovisi o geografskom porijeklu, dobi, i osobnom ukusu. Stavljajuči na stranu osobni ukus, psiholozi kažu da određene boje izazivaju iste prepoznatljive reakcije kod svih ljudi.  Napr. tople boje su u stanju probuditi osječaj topline, sigurnosti, optimizma i aktivnosti, dok hladne boje izazivaju u nama osječaj strogosti, hladnoče. Siva, koja se nalazi na sredini puteva ovih dvaju svjetova izaziva neutralne reakcije.

    Tople boje su strastvene, izazivaju pozornost i smatraju se aktivnima, jer su boje koje djeluju i podsječaju na sunce i svjetlost. Psiholozi smatraju da ove boje djeluju kao stimulans na ljude, naročito narančasta i s estetskog gledišta mogu se slagati sa određenom vrstom namještaja i načina uređenja. Žuta i crvena se rijetko upotrebljavaju u čistoj verziji i znamo da je njihova razblažena verzija dio talijanske arhitektonske tradicije (napr. venecijanska crvena kao jedna od nijansi).

    Hladne boje izazivaju osječaj mira, autoriteta, udaljenosti. Zelena je naravno povezana sa prirodom s psihološke strane gledišta, ali na području uređenja interijera odlično se uklapa u starinske ambijente gdje daje optimalan kontrast namještaju od orahovine i stilskom namještaju, ali može dati i intezivan kontrast modernom namještaju. Plava nas boja podsječa na vodu, nebo i stvara osječaj zračnosti i svježine, te se može odlično koristiti kako u starinskim tako i u modernim ambijentima, naravno uz pravilno doziranje.

    U svakom slučaju, najvažnija boja u bojanju interijera je oduvijek bila bijela boja. Nakon mnogo godina u kojima je igrala najvažniju ulogu, postala je već pomalo dosadna i zato su je talijani kroz program "OIKOS" pokušali modificirati, poštivajuči njenu povijesnu i kroma-tičku vrijednost, dodavajuči joj male količine drugih boja, potiskujuči tako čistu bijelu boju u drugi plan, a ne ugrožavajuči njenu vrijednost i sposobnost uklapanja u sve vrste uređenja.

    I tako se boja i njena primjena povijesno usavršavala da bi kroz "OIKOS" program danas dosegla svoje savršenstvo. Ostala je naš stalni pratilac, bolje reči životni suputnik, a jednog dana kada nestane boje nestati će i nas.

     
    direktor: Hrvatić Ivo


     

     

    BOJA KAO OSNOV ČOVJEKOVA OKRUŽENJA Prošetavši kroz magični svijet "OIKOS" dekorativnih boja na bazi vode za interijere i eskterijere , koje principjelno poštuju čovjeka i okolinu i koja nije samo tvo ...

    više informacija...
  • O NAMA

    Title
    O NAMA
    Administracija: 52475 Savudrija, Umaška 2 - Zambratia.
    e-mail:Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
    www.mediacommerce.hr
    direktor: Hrvatić Ivo ( 098-255287 )
    Proizvodnja, prodaja i računovodstvo: 21000 Split, Put Sv. Lovre 6.
    e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
    tel. 021-320257
    fax. 021-320700
    komercijala: Kristić Maja ( 091-8969568 )
    proizvodnja: 
    Uprava, priprema i prodaja: 10090 Zagreb, Jurja Šižgorića 6.
    tel. 01-3640204
    fax. 01-3090224
    komercijala: Bosančić Tomislav 099-3640204
    Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
    Osnovni podaci: djelatnost: 24300 proizvodnja boja i premaza
    matični broj: 0621978  OIB: 42238530149
    registracija: trgovački sud Pazina MBS 040021950
    temeljni kapital: 64.200,00 kn
    žiro račun: 2380006-1140006372 IKB Umag
                         2484008-1101488702 Raiffeisen
    Djelatnost: - Proizvodnja i distribucija visokokvalitetnih ekoloških boja i dekoracija u vodenoj otopini za unutarnje i vanjske radove.
    - Opremanje i uređenje interijera
    Povijest tvrtke: Registracijom "Mediacommerce" Koper, godine 1989, prve takove vrste u okviru bivše SFRJ, započele su pionirske aktivnosti na području zdravog uređenja čovjekova okoliša.
    Godine 1991 osniva se u novoj hrvatskoj državi "Premedia" Umag, mješovito poduzeće "Mediacommerce-a"Koper i "Prerade" Split.
    Evolucijom međusobnih poslovnih odnosa "Mediacommerce" Umag kao pravna nasljednica koparske centrale, izdvaja se 1994 g i samostalno nastavlja započete aktivnosti u razvoju jedinstvenog programa ekoloških boja za prostorno uređenje i zdravo življenje brenda OIKOS.
    Ciljevi: Podizanje ekološke svijesti hrvatskih građana približno evropskom nivou, razvoj i povećanje proizvodnje uz optimalan servis tržišta, te jačanje brenda OIKOS.
    Nagrade: 1997/2001 godina - Znak zaštite okoliša RH
    2000 godina - Priznanje za zaštitu zdravlja i okoliša RH
    2001 godina - Priznanje za proizvod Multifund na ZV
    2002 godina - Priznanje za proizvod Ultrasaten na ZV
    Certifikacije: 2007 – atestirana večina proizvoda kod ZIK Zagreb
    2007 – uveden sustav kontrole kvalitete ISO 9001:2008

    Administracija: 52475 Savudrija, Umaška 2 - Zambratia. e-mail:Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. www.mediacommerce.hr direktor: Hrvatić Ivo ( 0 ...

    više informacija...
  • MEDIACOMMERCE PROGRAMI

    Title
    MEDIACOMMERCE PROGRAMI
    ekološke boje i dekoracije  


    EKOLOŠKE BOJE
    I DEKORACIJE

    sanacija_zastita

    SANACIJA
    I ZAŠTITA

    zaštita čovjeka i okoliša


    ZAŠTITA ČOVJEKA
    I OKOLIŠA

     

    EKOLOŠKE BOJE I DEKORACIJE SANACIJA I ZAŠTITA ZAŠTITA ČOVJEKA I OKOLIŠA

    više informacija...
  • MEDIACOMMERCE PROGRAMI MODUL

    Title
    MEDIACOMMERCE PROGRAMI MODUL
    ekološke boje i dekoracije   sanacija_zastita zaštita čovjeka i okoliša

    više informacija...

unutarnje
vanjsko

Sterilna linija HR

korisni savjeti

Mediacommerce nositelj AAA certifikata Mediacommerce

Dekorcentar Split

  • Put Sv. Lovre 6
  • 091/ 896 9568
  • 099/ 586 8813
  • mediacommerce@st.t-com.hr

Dekorcentar Zagreb

  • Jurja Šižgorića 6 (Špansko)
  • 01/364-0204
  • 01/309-0224
  • mediacommerce@zg.t-com.hr
unutarnje
vanjsko

www.oikos-paint.com.hr

Facebook Oikos Hrvatska

www.oikos-paint.com.hr