Nova linija proizvoda za sanaciju gljivica i algi...kliknite za vidjeti PDF Pravila za primjenu OIKOS proizvoda...kliknite za vidjeti PDF Posebne napomene i savjeti za primjenu OIKOS proizvoda...kliknite za vidjeti PDF
1. Robu isporučujemo iz prodajnih centara u Zagrebu i Splitu u roku od 24 sata od ispunjenja ugovorenih uvjeta ili vidljive uplate po predračunu.
2. Kod narudžbe kupaca van središta prodajnih centara na predračunu zaračunavamo prijevoz ili kupac sam organizira preuzimanje robe.
3.Roba se može naručiti mailom ili faxom sa kompletnim podacima naručitelja bilo da je firma ili privatna osoba. Usmene narudžbe ne primamo.
4. Plaćanje se može izvršiti na slijedeći način:
a) gotovinom ili karticom u prodajnom centru
b) virmanom, poštanskom uplatnicom ili dostavom podataka sa kartice.
5. Kupci sa područja susjednih zemalja mogu platiti robu kako slijedi:
a) kupci iz zemalja EU-a mogu kupiti u našem prodajnom centru uz obračun pdv-a
b) firme iz zemalja EU-a mogu kupiti uplatom ponude preko deviznog računa bez pdv-a uz mogućnost dostave robe dogovorenim prijevozom koji plaća kupac ili uz osobno preuzimanje
6) firme i građani iz zemalja koje nisu članice EU-a mogu kupiti robu u našem prodajnom centru i platiti račun sa pdv-om, kojeg mogu vratiti u svojoj zemlji na bazi ispostavljenog dokumenta TAX FREE uz prethodnu ovjeru izlazne carinarnice.
d) firme koje nisu članice EU i izvrše deviznu uplatu po predračunu preko banke primaju račun bez pdv-a sa izvoznim carinjenjem uz EUR 1
7) kompletan asortiman Oikos proizvoda imamo na skladištu za promptnu isporuku.
Stojimo na raspolaganju za sve dodatne informacije i pojašnjenja.
1. Robu isporučujemo iz prodajnih centara u Zagrebu i Splitu u roku od 24 sata od ispunjenja ugovorenih uvjeta ili vidljive uplate po predračunu. 2. Kod narudžbe kupaca van središta prodajnih centara na predračunu zaračunavamo prijevoz ili kupac sam organizira preuzimanje robe. 3.Roba se može naručiti mailom ili faxom sa kompletnim podacima naručitelja bilo da je firma ili privatna osoba. Usmene ...
![]() |
||||||||||||||
|
MEDIACOMMERCE d.o.o. Poslovnica 10090 Zagreb - Jurja Šižgorića 6 radno vrijeme: ponedjeljak-petak 8-16 sati radno vrijeme; subota 8 -13 sati - nedjeljom zatvoreno tel.01-3640204 / 3090224 mob. 099-36 ...
{tab=Spot cijene}
POSEBNA PONUDA ZA AKRILNE DISPERZIVNE BOJE
sa kojima samo u 2 ruke rješavate probleme bojanja
COPRIMAX BIJELI ( unutarnja boja )
Pokrivnost: 90 m2 sa kanisterom od 14 lt. ili 6,5 m2 / 2 ruke sa 1 lt
Cijena: kn 323,40 (uključen PDV)
Cijena m2: kn 3.55 (uključen PDV)
Pakiranje: 14 lt (21,0 kg)
Pokrivnost: 130 m2 sa kanisterom od 14 lt. ili 10m2 / 2 ruke sa 1 lit
Cijena: kn 679,15 (uključen PDV)
Cijena m2: kn 4.85 (uključen PDV)
ZA PONUÐENE PROIZVODE NIJE POTREBNA IMPREGNACIJA UKOLIKO SE NANOSE NA NOVE POVRŠINE ( končanim valjkom). PROIZVODI SU PARAPROPUSNI, VODOODBOJNI I PERIVI. PONUD.A VRIJEDI ZA PAKIRANJA OD 14 lt.
{tab=Tehnička boja ULTRASATEN}
ULTRASATEN je akrilni zidni premaz u vodenoj otopini, mat, satinastog ili sjajnog učinka. Proizvod je samorastezljiv, otporan na abraziju i ogrebotine, te otporan na gljivice. Nanosi se na sve vrste površina (porozne i kompaktne) stim da se koristi odgovarajuća impregnacija (Crilux ili Fundgrap).ULTRASATEN zahvaljujuči svom specijalnom sastavu, omogučava visoku pokrivnost sa tankim slojem, otpornost na promjenu nijanse, prljavštinu, alkalne proizvode, alkohol i kemijske deterđente. Proizvod visoke kvalitete odgovara normi DIN 53778 S-W-M.
Očistiti površinu, skidajuči eventualne odvojene dijelove. Kod jako mrvljivih i poroznih površina (žbuka, glet masa itd) prethodno nanijeti akrilnu impregnaciju Crilux, a kod kompaktnih površina (drvo, željezo itd.) akrilnu impregnaciju Fundgrap. Pričekati 6 sati prije nanošenje boje. Nanijeti dvije ruke ULTRASATENA u razmaku 4 – 6 sati jedna od druge, razrijedivši proizvod sa 20 – 25% mlake vode.Posebne napomene; kod gips karton ploća obavezno pregletati jednu ruku radi ujednačavanja spojeva i smanjenja upojnosti površine, pogotovo kod satinastog i sjajnog učinka.ULTRASATEN se može nanositi kistom, valjkom ili špricom. Proizvod je autorastezljiv i ne ostavlja tragove kista ili valjka na površini. Alat se čisti vodom.
Sastav: Akrilne smole u vodenoj otopini sa organskim i anorganskim pigmentima i posebnim dodacima za lakše nanošenje i vezivanje. |
Specifična težina: 1,3 Kg/lt |
Temperatura skladištenja: +3°C ÷ +36°C. Izbjegavati led. |
Rok trajanja: beskonačan ukoliko je pravilno uskladišten. |
Viskozitet: 14.500 CPS Brookfield (RVT 20 r.p.m. at 25°C) |
Reakcija na vatru: Negativna ukoliko je proizvod nanesen na nezapaljivu podlogu, |
Otpornost na pranje: Odgovara normi DIN 53778; otporan na min. 1.000 trljanja. |
Otpornost na trljanje: Odgovara normi DIN 53778; otporan na više od 5.000 trljanja |
Parapropusnost (sd): Lucido = 1,9 m ; Satinato = 1,7 m ; Mat = 1,2 m |
Boje: Bijela + 570 nijansi iz Oikos kataloga + 1950 nijansi po NCS-u + 85 nijansi po Ral-u |
Proizvodi se u: mat, polusjajnoj i sjajnoj varijanti |
Razrijeđivanje: 20 ¸ 25% mlake vode |
Pokrivnost: 9 - 11 m2/lt dvije ruke |
Nanošenje: Kist, valjak i šprica (dizna 1,7 mm). |
Temperatura nanošenja: +5°C ÷ +36°C (sa relativnom vlagom manjom od 80%) |
Vrijeme sušenja na dodir: 1 – 1,5 h (temperatura = 20° C sa relativnom vlagom 75%) |
Ukupno vrijeme sušenja za pranje: 4 dana (temperatura = 20° C sa relativnom vlagom75%) |
Impregnacija: Crilux ili Fundgrap by OIKOS ovisno o površini |
Perivost: preko 5.000 pranja ili 10.000 mokrih trljanja, te više od 60.000 udaraca četkom. |
Primjena: bolnice, javne ustanove, škole, restorani, uredi, hoteli, stambene zgrade, stanovanja,... |
Prilog atesti i prateća dokumentacija.
{tab=Polica osiguranja za fasadne premaze}
POLICA OSIGURANJA ZA FASADNE PREMAZE
UVIJETI RADA I OSIGURANJE FASADA
Fasadni premazi, boje i žbuke izrađeni iz akrilnih sirovina ili siloksan materijala nove generacije, koji idu na sve površine i primaju na sebe sve proizvode, su parapropusni i vodoodbojni perivi proizvodi, otporni na morsku sol, kisele kiše, sunčeve zrake i sve vrste atmosferskih utjecaja.
Fasade moraju biti suhe i zrele za bojanje, t.j. odležane minimalno 3-4 sedmice, ukoliko je nanesena žbuka debljine par centimetara.
Prije nanošenja boje, žbuke ili mineralnog premaza, obavezno prethodno nanijeti impregnaciju Neokryll (prozirni) za mrvljive i trošne fasade ili Blankor bijeli odnosno nijansirani za nove fasade, te Decorsil primer pigmentirani za siloksan proizvode.
Blankor nijansirani se koristi kada se želi dati samo jedna ruka boje umjesto dvije ili kada je struktura krupna i postoji opasnost da se djelomično vidi podloga.
Uglavnom se koristi Blankor bijeli koji je velike pokrivnosti i ujedno daje izuzetan refleks boji uz znatnu uštedu materijala.
Kod obrade fasada izuzetno je važno razlučiti vlažnost zraka od vlažnosti fasade, koja se mjeri higrometrom.
Vlažnost zraka mora biti maksimalno između 70%
Vlažnost fasade varira za svaki proizvod posebno i to maksimalno;
15-20% vlage Elastrong, Betoncryll
20-25% vlage Archital, Decorsyl i Colorfinish
Fasade nove generacije su zahtjevnije od unutarnjih radova kao i prethodnih jednostavnijih fasadnih premaza, ali su zato otpornije i dugotrajnije.
Kod nanošenja obavezno poštivati cikluse sušenja između premaza, koji se produžuju
ovisno o postotku vlažnosti zraka.
"Oikos" osigurava fasade obrađene materijalima T.E.L., kod talijanskog osiguravajućeg društva,
Postupak: 1. Najavi se rad na fasadi sa željenom obradom, navodeći ime investitora na
kojega glasi polica, ime izvođaća, te ukupna vrijednost radova u eurima.
2. Fasada se slika u detaljnom i krupnom planu, kako bi se utvrdilo stanje i
propisala odgovarajuća primjena materijala, te opiše mjesto i položaj
objekta (na moru, u planini, položaj sjever-jug i tome slično).
3. Oikos propiše postupak obrade fasade (impregnacija + proizvod) i
temperaturne uvijete (rad na temp. između 10 - 35° C).
4. Postupak obrade kontroliramo i izdajemo policu osiguranja uz prilog slika
završnih radova.
Garancija u vidu police osiguranja za fasade obrađene Oikos bojama vrijedi 10 godina i pokriva rad sa materijalom.
Retroaktivnih osiguranja nema.
Za download obrasca osiguranja kliknite insurance_application_form
POSEBNA PONUDA ZA AKRILNE DISPERZIVNE BOJE sa kojima samo u 2 ruke rješavate probleme bojanja COPRIMAX BIJELI ( unutarnja boja ) Pokrivnost: 90 m2 sa kanisterom od 14 lt. ili 6,5 m2 / 2 ruke sa 1 lt ...
BOJA KAO OSNOV ČOVJEKOVA OKRUŽENJA
Prošetavši kroz magični svijet "OIKOS" dekorativnih boja na bazi vode za interijere i eskterijere , koje principjelno poštuju čovjeka i okolinu i koja nije samo tvornica boja več iznad svega tvornica ideja, čovjek nemože a da se ne upita što je to boja i koju ulogu ona ima u njegovu življenju i opstojanju. Moramo poči od toga da je svo naše okruženje boja, koja nas prati na svakom koraku i koja nam određuje naš bioritam. Mnogi od nas nisu toga svjesni, ali ako pođemo od toga da su sve civilizacije bojama posvečivale posebnu pažnju, jer su boje u stanju probuditi naše emocije ili naše želje, uspomene i strahove, pa čak i mjesta i atmosferu, moraju shvatiti da im moramo posvetiti dužnu pažnju, jer one utječu na naše raspoloženje.
Prije nego ustvrdimo kako utječu na nas, moramo ih proanalizirati i upoznati. Zapažamo da boje idu od toplih prema hladnim. Tople možemo podijeliti na crvenu, rozu , žutu i narančastu, dok hladne boje možemo podijeliti na zelenu, plavu i ljubičastu. Tri osnovne boje su plava, crvena i žuta iz čijeg presjeka možemo dobiti čitav kromatski niz. Mješanjem osnovnih boja možemo postiči sve kombinacije, napr. narančastu mješanjem crvene i žute, zelenu mješanjem plave i žute, ljubičastu mješanjem crvene i plave, a smeđu mješanjem crvene i zelene.
Naravno ovisno o omjeru boja koje mješamo dobiti ćemo nijansu smeđe koja daje na crvenu ili zelenu.
Ovo pravilo vrijedi za sve mješavine.
Boje imaju svoju temperaturu koja ovisi o žutoj i plavoj boji u mješavini;
primjera radi ukoliko želimo otopliti zelenu boju dodati ćemo žutu boju, a dobivena nijansa će biti nešto svijetlija ali toplija, a ako je pak želimo ohladiti moramo dodati plavu boju i tako dobiti hladniju nijansu zelene boje.
Analogno tome ako polazimo od crvene boje, koju želimo otopliti, moramo dodati žutu boju, koja nas postepeno vodi svijetlijoj toplijoj crvenoj boji, a u krajnosti narančastoj boji, ili ako pak želimo ohladiti crvenu boju dodati ćemo plavu boju koja nas u krajnosti vodi ljubičastoj boji.
S druge strane boja ima sjaj i čistoču u svojoj osnovi, koja se gubi zatamnjenjem ili posvjetljavanjem. Primjera radi ukoliko plavu boju želimo posvijetliti dodajemo bijelu boju, kojom ona dobija svijetliju nijansu, ali gubi svoj sjaj. Ako međutim želimo potamniti plavu boju, dodati ćemo crnu boju, koja će joj dati uprljan i umanjen sjaj.
Dakle ako na sredinu stavimo čistu boju, s lijeve strane ćemo imati njenu svijetliju, ali blijeđu ugašeniju nijansu, a s desne strane tamniju ali prljaviju nijansu. Ako pođemo od koncepta komplementacije boja vidjet ćemo da su boje koje su suprotne jedna drugoj u kromatskom krugu komplementarne. Tako primjera radi crna i bijela boja su komplementarne, jer se njihovom mješavinom dobiva siva boja. Maksimalni kontrast komplementasrnih boja dobiva se mješavinom plave i žute boje - zelena boja. Nakon što smo se upoznali sa osnovnim karakteristikama boja, prešli bi na slaganje boja i njihov utjecaj na okolinu.
Napomenuo bih da uglavnom ne postoje lijepa i ružna slaganja boja, zato što svi imamo različite ukuse, ali bih ipak dao poneki savjet. Ne preporučuje se slaganje boja koje imaju isti sjaj, jer tada iako različite boje, kada se između sebe slože vibriraju, kao u slučaju crvene i zelene boje. Analogno tome ne preporučuje se slaganje sličnih boja, koje pripadaju istoj kromatskoj skali i kod kojih ne postoji linija koja ih idealno razdvaja napr. svijetlo zelena i svijetlo plava, zatim svijetlo smeđa i bež boja, osim u slučaju posebnih stilističkih efekata. Ipak postoje neke kombinacije koje se mogu pripisati lošem ukusu, kao napr. kombinacije smeđe i roza boje. U mojoj praksi imao sam slučajeva vrlo smjelih kombinacija , koje uz uvijet da su izvedene sa ukusom mogu biti vrlo ugodne oku.
Na početku izlaganja spomenuo sam utjecaj boja na čovjekov bioritam, bolje rečeno utjecaj boja na psihološke reakcije i simbolične vrijednosti.
Ovim bih želio pojasniti te utjecaje sa stanovišta psihologa, koja glase;
Nakon što sam dao jedan presjek boja gledan kroz teoriju i psihologiju želio bih ga povezati u cijelinu sa slijedečim izlaganjem vezanim za izbor i slaganje, boja te primjenu u ambijentima; Jedan od problema koji se odnosi na primjenu boja u interejerima je slaganje boja. Izbor boje trebe istaknuti prostoriju i biti u skladu sa sa predmetima koje ćemo u nju locirati
U večini slučajeva, preporučuje se izbjegavanje živih boja, ako su predmeti u toj prostoriji isto živih boja. Kontrast koji će poštivati ravnotežu boja je uvijek pravilan izbor. Uglavnom je najbolja svijetla podloga, ako su predmeti tamni, da bismo ih istaknuli, dok sdruge strane zidovi intezivnih boja ističu predmete neupadljivih boja. U krajnjoj liniji treba izbječi probleme sa sličnim bojama, dok se naprotiv vrlo dobro slažu boje istih tonova (napr. svijetlo i tamno plava), sobzirom da se njihov izbor koordinira, jer imaju istu kromatsku grupu. Važno je s druge strane poštivati postoječu atmosferu u stanu ili prostoriji koju želimo obraditi, dakle moramo analizirati boju podova, zatvora itd. i napraviti izbor koji će biti u skladu sa ovim pretpostavkama.
Boje su povezane i sa dimenzijama ambijenta, tj. boja ima sposobnost stvaranja različitih utisaka o ambijentu, ovisno o izboru svijetlih ili tamnih boja. Opće je pravilo da se svijetlim bojama obrađuju male prostorije, zato što svijetla boja prostor vizuelno prikazuje večim. Stropove možemo svijetlim ili tamnim bojama udaljiti ili približiti. Što se tiće zidova, znamo da se uski hodnici obrađuju svijetlim bojama, a u posljednje vrijeme vrlo efektnim dekorativnim papirnatim trakama "OIKOS", koje imaju dugu tradiciju u dekoriranju interijera. Dekorativne trake služe razbijanju jednoličnosti velikih zidova, pretvarajuči im taj nedostatak u prednost, i davajuči im veliku dekorativnu vrijednost.
Znamo da izbor boja nije univerzalan, već ovisi o geografskom porijeklu, dobi, i osobnom ukusu. Stavljajuči na stranu osobni ukus, psiholozi kažu da određene boje izazivaju iste prepoznatljive reakcije kod svih ljudi. Napr. tople boje su u stanju probuditi osječaj topline, sigurnosti, optimizma i aktivnosti, dok hladne boje izazivaju u nama osječaj strogosti, hladnoče. Siva, koja se nalazi na sredini puteva ovih dvaju svjetova izaziva neutralne reakcije.
Tople boje su strastvene, izazivaju pozornost i smatraju se aktivnima, jer su boje koje djeluju i podsječaju na sunce i svjetlost. Psiholozi smatraju da ove boje djeluju kao stimulans na ljude, naročito narančasta i s estetskog gledišta mogu se slagati sa određenom vrstom namještaja i načina uređenja. Žuta i crvena se rijetko upotrebljavaju u čistoj verziji i znamo da je njihova razblažena verzija dio talijanske arhitektonske tradicije (napr. venecijanska crvena kao jedna od nijansi).
Hladne boje izazivaju osječaj mira, autoriteta, udaljenosti. Zelena je naravno povezana sa prirodom s psihološke strane gledišta, ali na području uređenja interijera odlično se uklapa u starinske ambijente gdje daje optimalan kontrast namještaju od orahovine i stilskom namještaju, ali može dati i intezivan kontrast modernom namještaju. Plava nas boja podsječa na vodu, nebo i stvara osječaj zračnosti i svježine, te se može odlično koristiti kako u starinskim tako i u modernim ambijentima, naravno uz pravilno doziranje.
U svakom slučaju, najvažnija boja u bojanju interijera je oduvijek bila bijela boja. Nakon mnogo godina u kojima je igrala najvažniju ulogu, postala je već pomalo dosadna i zato su je talijani kroz program "OIKOS" pokušali modificirati, poštivajuči njenu povijesnu i kroma-tičku vrijednost, dodavajuči joj male količine drugih boja, potiskujuči tako čistu bijelu boju u drugi plan, a ne ugrožavajuči njenu vrijednost i sposobnost uklapanja u sve vrste uređenja.
I tako se boja i njena primjena povijesno usavršavala da bi kroz "OIKOS" program danas dosegla svoje savršenstvo. Ostala je naš stalni pratilac, bolje reči životni suputnik, a jednog dana kada nestane boje nestati će i nas.
direktor: Hrvatić Ivo
BOJA KAO OSNOV ČOVJEKOVA OKRUŽENJA Prošetavši kroz magični svijet "OIKOS" dekorativnih boja na bazi vode za interijere i eskterijere , koje principjelno poštuju čovjeka i okolinu i koja nije samo tvo ...
Administracija: | 52475 Savudrija, Umaška 2 - Zambratia. e-mail:Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. www.mediacommerce.hr direktor: Hrvatić Ivo ( 098-255287 ) |
Proizvodnja, prodaja i računovodstvo: | 21000 Split, Put Sv. Lovre 6. e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. tel. 021-320257 fax. 021-320700 komercijala: Kristić Maja ( 091-8969568 ) proizvodnja: |
Uprava, priprema i prodaja: | 10090 Zagreb, Jurja Šižgorića 6. tel. 01-3640204 fax. 01-3090224 komercijala: Bosančić Tomislav 099-3640204 Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. |
Osnovni podaci: | djelatnost: 24300 proizvodnja boja i premaza matični broj: 0621978 OIB: 42238530149 registracija: trgovački sud Pazina MBS 040021950 temeljni kapital: 64.200,00 kn žiro račun: 2380006-1140006372 IKB Umag 2484008-1101488702 Raiffeisen |
Djelatnost: | - Proizvodnja i distribucija visokokvalitetnih ekoloških boja i dekoracija u vodenoj otopini za unutarnje i vanjske radove. - Opremanje i uređenje interijera |
Povijest tvrtke: | Registracijom "Mediacommerce" Koper, godine 1989, prve takove vrste u okviru bivše SFRJ, započele su pionirske aktivnosti na području zdravog uređenja čovjekova okoliša. Godine 1991 osniva se u novoj hrvatskoj državi "Premedia" Umag, mješovito poduzeće "Mediacommerce-a"Koper i "Prerade" Split. Evolucijom međusobnih poslovnih odnosa "Mediacommerce" Umag kao pravna nasljednica koparske centrale, izdvaja se 1994 g i samostalno nastavlja započete aktivnosti u razvoju jedinstvenog programa ekoloških boja za prostorno uređenje i zdravo življenje brenda OIKOS. |
Ciljevi: | Podizanje ekološke svijesti hrvatskih građana približno evropskom nivou, razvoj i povećanje proizvodnje uz optimalan servis tržišta, te jačanje brenda OIKOS. |
Nagrade: | 1997/2001 godina - Znak zaštite okoliša RH 2000 godina - Priznanje za zaštitu zdravlja i okoliša RH 2001 godina - Priznanje za proizvod Multifund na ZV 2002 godina - Priznanje za proizvod Ultrasaten na ZV |
Certifikacije: | 2007 – atestirana večina proizvoda kod ZIK Zagreb 2007 – uveden sustav kontrole kvalitete ISO 9001:2008 |
Administracija: 52475 Savudrija, Umaška 2 - Zambratia. e-mail:Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. www.mediacommerce.hr direktor: Hrvatić Ivo ( 0 ...
EKOLOŠKE BOJE I DEKORACIJE SANACIJA I ZAŠTITA ZAŠTITA ČOVJEKA I OKOLIŠA